9 Nisan 2016 Cumartesi

HOŞGELDİNİZ!

                                 Herkese merhaba. 
                    Öncelikle bloğuma hoşgeldiniz. 

       Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse ben Yasemin Balcı. Marmaris'te yaşıyorum ve yaşım 23. Yaklaşık 3-4 yıldır blog açma konusunda kararsızlık yaşıyordum. Arkadaşlarımın ve ailemin desteğiyle kendimi cesaretlendirip blog açmaya karar verebildim. ''Bir sen  eksiktin! ya da Oooo senden çok var!'' da diyenler olacaktır. Onlara da hak verdiğimi söylemeliyim. Ama ben bunu bir hobi olarak görüyorum.                                        
          Neyse lafı fazla uzattım. Bloğumda daha çok makyaj ve güzellik üzerine paylaşımlar yapmayı düşünüyorum. Fakat şunu belirtmeliyim ki bu konuda bilir kişi ya da bir uzman değilim. Ben sadece kendi deneyimlerimi sizlerle paylaşarak faydalı olmayı umuyorum. Umarım bunu başarabilirim. Şimdilik kendinize iyi bakın ve takipte kalın.   =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder